09171112155 info@landofexcel.com تایم کاری : شنبه تا چهارشنبه شیراز، خیابان نشاط

قوانین و مقررات سایت

قوانین و مقررات سایت سرزمین اکسل

1. سایت سرزمین اکسل (www.Landofexcel.com) صرفا یک سایت تخصصی – آموزشی در زمینه نرم افزار Excel بوده و هیچ گونه گرایش یا هدفی غیر از آموزش ندارد. درانجمن های سایت، کاربران به بحث و تبادل نظر در خصوص قابلیت های نرم افزار، طرح مسائل مرتبط با مفاهیم Excel و . . . می پردازند.

2. مدیر سایت سرزمین اکسل به منظور برقراری نظم و هدایت هرچه بهتر تاپیکها و کاربران، علاوه بر قوانین خاص تالارهای گفتگو (که در بالای تالار مربوطه قرار دارد)، مقررات و قوانین کلی زیر را برای اعضاء تعریف کرده است که برای تمام کاربران لازم‌الاجرا می‌باشد.

3. ثبت نام در سایت سرزمین اکسل برای تمام کاربران آزاد و رایگان است و تمام کاربران و اشخاص حقیقی و حقوقی، در صورت پذیرش و رعایت تمام بندهای قوانین سایت، مجاز به ثبت‌نام و استفاده از امکاناتی که این سایت در اختیار همگان قرار می دهد، می باشند.

4. رعایت احترام و ادب نسبت به کلیه کاربران، حفظ روحیه دوستی و رعایت حقوق دیگران، شرط ادامه فعالیت در یک محیط عمومی مجازی مانند انجمن‌های سایت و تالارهای گفتگو است. لذا در هنگام درج مطالب یا پاسخگوئی به سوالات، ازبکارگیری الفاظ و جملاتی که باعث ناراحتی یا دلسردی دیگر کاربران شود خودداری نموده و در نوشتن مطالب در سایت و تالارهای گفتگو حرمت و احترام افراد را تحت هر شرایطی حفظ فرمائید. این سایت محل آموزش خواهد بود و ممکن است با سوالات بسیار ابتدائی مواجه شوید، لذا از به کارگیری الفاظ و جملاتی که باعث شود کاربر سوال کننده به جای گرفتن جواب سوال خود دلسرد شود اکیداً خودداری فرمایید.

5. بحث در مورد دین، سیاست، مذهب، مقدسات، قومیتها و مسایل مربوطه، طرح منازعات ومشکلات شخصی و همچنین اتهام به افراد حقیقی و حقوقی در هر نوع و روش آن (چه موافق و چه مخالف)، هیچ کمکی در راستای نیل به اهداف فنی سایت ننموده و تحت هیچ شرایطی مجاز نیست.

6. جهت خدمات بهتر، اطلاعات پروفایل خود را بصورت کامل وارد نمائید.

7. حتی المقدور نام کاربری خود را با حروف انگیسی ایجاد نمایید. همچنین دقت فرمائید پس از عضویت، امکان لغوعضویت توسط کاربر وجود نخواهد داشت. جهت حفاظت از زبان مادری حتی الامکان از نوشتن کلمات بصورت ” فینگلیش” خودداری نموده و کلمات انگلیسی را با حروف انگلیسی درج نمائید.

8. استفاده از تصاویر یا کلمات نامناسب در پروفایل کاربر (شامل نام کاربری، آواتار، امضا و …) همچنین در پست‌ها، تاپیکها، پیامهای خصوصی، پروفایل کاربران دیگر، آلبوم عکس و . . . خلاف قوانین سایت بوده و توسط مسئول سایت حذف خواهد شد.

9. تغییر نام کاربری فقط توسط مسئول سایت مجاز است. چنانچه تمایل به تغییر نام کاربری خود دارید، برای مسئول سایت پیام خصوصی ارسال نمایید و در آن پیام نام کاربری قبلی، نام کاربری جدید و آدرس ایمیل خود را قید نمایید.

10. مسئولیت مطالب ارسال شده در تالارهای گفتگو توسط کاربران به عهده خود ایشان می باشد و لزوماً نظر مسئول سایت و یا تفکر حاکم بر این سایت نمی باشد. هر مطلب صرفا بیانگر نظر و عقیده نویسنده آن بوده و مسئولیت تمامی مطالب ونوشته ها بر عهده شخص نویسنده آن است.

11. لطفا در هنگام مطرح کردن سوالات خود، انجمن مناسب را انتخاب نمایید و از مطرح کردن سوالات خود درانجمنهای نامتناسب با سوال خودداری نمایید.

12. انتخاب عنوان مناسب برای موضوعات جدید، نوشتن مطالب به فارسی و ایجاد موضوع(تاپیک) جدید در تالار(فروم) مناسب، از وظایف مهم کاربران است. ارسال تاپیکها و پستهای مشابه، متعدد یا بی‌محتوا، انحراف موضوع تاپیک و نوشتن مطالب غیرمرتبط با موضوع تاپیک مجاز نیست. همچنین لازم است هر تاپیک فقط در یک فروم(مناسب موضوع تاپیک) نوشته شود.

13. این سایت محلی جهت رد و بدل اطلاعات در رابطه با اهداف سایت می باشد. پس لطفا سعی کنید مطالب خود را در رابطه با این موضوع و یا با موضوعات وابسته به آن ارسال نمایید.

14. لطفا در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح و از نوشتن یک سوال و یا یک نامه در انجمنهای مختلف خودداری فرمایید. بدین معنی که درصورتی که سوالهای گوناگونی دارید، آنها را در چندین ارسال مطرح نمایید و از مطرح کردن تمامی سوالات در یک ارسال خودداری فرمایید .

15. جهت تشکر از مطالب ارائه شده در یک تاپیک و یا تایید حرفهای نویسنده آن، به جای ارسال یک تاپیک جدید ازکلید تشکر که در زیر هر تاپیک وجود دارد استفاده کنید.

16. در صورتی که مایل به ارسال مطلبی از یک سایت دیگر می باشید، حتماً منبع آن را ذکر نمایید. در صورتی که مطلب یا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصی می باشد، حتماً نام وی را ذکر نمایید.

17. در صورتی که می خواهید از مباحث و آموزشهایی که در این سایت و انجمنهای آن ذکر شده است در جایی دیگر و یا در سایت خود استفاده کنید، ذکر نام سایت و نام نویسنده مطلب الزامیست. شایسته است در چنین حالتی و در صورت امکان، لینک پیام را نیز برای اطلاعات بیشتر در سایت خود درج نمایید.

18. مسئولیت فنی تمامی فایلها، تصاویر و … که از طریق سایت رد و بدل میشوند بر عهده کاربر فرستنده بوده و مسئول سایت هیچ تعهدی در زمینه عملکرد صحیح و ویروسی نبودن آنها ندارد. پیشنهاد می شود حتما قبل ازاستفاده از فایلها و مطالبی که از این سایت استخراج می شوند آنها را توسط نرم افزارهای ضد ویروس (Anti Virus) کنترل نمایید.

19. ایجاد مزاحمت برای کاربران در پیغام خصوصی یا تشویق دیگران به این امر، خلاف شئونات اخلاقی و قوانین سایت محسوب می شود. در صورتی که کاربری اصرار بر اینکار داشته باشد، جهت حفظ سلامت سایت و روحیه دیگران نام وی از سایت حذف خواهد شد.

20. حق ویرایش، حذف یا انتقال نوشته یا تاپیک و همچنین قفل کردن تاپیک بدون اطلاع قبلی و ارائه دلیل، برای مسئول سایت محفوظ است.

21. جهت حفظ سلامت سایت خواهشمند است در صورت مشاهده هرگونه مسایل خلاف قوانین انجمن از یک کاربر، در صورت تمایل آدرس تاپیک را برای مدیر آن انجمن ارسال نمائید تا سریعا به موضوع رسیدگی شود.

22. در صورت داشتن انتقاد از یک مدیر لطفا در صورت تمایل به اظهار انتقاد فقط بوسیله پیغام خصوصی آن را برای آن مدیر ارسال نمائید. چنانچه انتقاد و یا اعتراض نسبت به عمل یا رفتار مدیری در انجمن دارید، لطفا آن را فقط از طریق پیغام خصوصی برای مسئول سایت ارسال نمائید تا به موضوع رسیدگی و در صورت لزوم مشورت های لازم انجام شود. حتی الامکان از عمومی کردن انتقادهای شخصی پرهیز نمائید.

23. تخطی از هر یک ازموارد فوق برای کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند تحت هیچ شرایطی مجاز نیست و دسترسی متخلفان بدون اطلاع قبلی محدود خواهد شد. کاربران عزیز در صورت مشاهده نقض هر یک از بندهای قوانین سایت، می‌توانند جهت اطلاع رسانی سریع از دکمه (این نوشته نامناسب را به مسئول سایت گزارش کنید) که زیر تمام نوشته‌ها وجود دارد استفاده نمایند.

24. سعی بر این بوده است که قوانین سایت در نهایت صراحت و شفافیت نوشته شوند. با اینحال اختلاف نظر در تفسیر و نحوه اجرای قوانین نامحتمل نیست. در اینگونه مواقع تفسیر قوانین سایت و همچنین تشخیص مصداق‌ها بر عهده مدیر سایت می‌باشد. لطفا هر گونه پیشنهاد و یا انتقادی را از طریق ادرس زیر با مسئول سایت در میان بگذارید.

info@landofexcel.com